Sunday, January 25, 2009

malam chinese new year la!

ah, kekok rasanya nak tulis blog semula. minta maaf tuan2 dan puan2 terutama sekali mak cik shada yang dah merungut sambil mengugut;

"syaza! we're not friends anymore kalau ko tak update blog ko!"

yeah. =.='

as if. tade lah. tak ada masa lah nak update blog. sibuk sangat- sangat dengan kerja sekolah yang tak hent-henti mencurah macam air. tahu lah tahun ni SPM(i still dont know what it mean peeps.) sepatutnya tak perlu la bagi banyak- banyak kerja sekolah. kalau nak bagi pown, bagi kat budak-budak kelas yang malas nak belajar.saya berada di dalam kelas yang hampir 99% muridnya belajar. tak bagi homework pon tak pe. kami masih belajar.lol. sepatutnya mengikut timetable yang digubah oleg anak kamarudin bernama syaza ini, pada waktu ini saya sepatutnya belajar biology bab 3 tingkatan 4 tapi... tak perlulah cakap mengapa. memalukan.

mengapa harini ni blog dalam bahasa melayu?tanya cikgu saya.cikgu bahasa melayu saya kata bahasa melayu saya agak tidak memuaskan. ayat-ayat yang saya gunakan dalam karangan sangat simple. kalau saya tidak berusaha untuk meningkatkan penguasaan bahasa mealyu saya, Spm nanti tentu tak dapat A1. wtfish? mati aku mcm ni! argghhh! i speak malay almost all the time!macam mana bahasa melayu tak bagus? ni semua salah ....salah....salah...... argh! i need to put the blame on someone!!!!sedih sedih. bahasa melayu dah teruk, bahasainggeris lagi la dah masuk longkang. what should i do? ahhh! screw you!

TAHUN 2009 INI SYAZA BINTI KAMARUDIN AKAN MENDUDUKI PEPERIKSAAN SIJIL PELAJARAN MALAYSIA.

BAHASA MELAYU A1
BAHASA INGGERIS A1
MATEMATIK TAMBAHAN A1
MATEMATIK MODEN A1
BIOLOGY A2
PHYSICS A2
CHEMISTRY A2
SEJARAH A2
AGAMA ISLAM A1

yes, no that are not typos there. i dont expect my result will be 9A1. no, i dont expect that. i just want 9A's. it would be enough for me. in fact, i dont expect all the science subjects to be A's at all. i dont want to be anything that involve in science, so why should i concern about my science right?let it be. but im studying all out right now. no more play2 like last year. i do regret that i didnt stdy hard enough but what is past will be past right. people! pray for my success and pray for me to be a lil more diligent. ;D
love yah!