Thursday, May 6, 2010

tagged!

i've got tagged by dearest rara fadzil :)
thanks 4 the tag babe. i really need to update my post but got no ideas for that. now, you have ease my burden!


Adakah anda rasa hot ?

- haha. ye saya memang hot. ikut musim.

Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang.


Cerita pasal wallpaper itu.
- saya tak kaya nak beli mac tapi saya insist on using one. jadi saya makeover my dekstop to mac when the truth is its just windows xp.lol. ouh an the wallpaper is cute isnt it. a big ass crusor.lol. or is it a mickey's hand?

Bila kali terakhir makan pizza ?
last month

Lagu terakhir anda dengar ?
paranoid, jonas brothers

Selain nama sendiri , anda dipanggil nama apa ?
- errr. caza and sya :)

Tag 5 orang kawan anda.
- fira roslim
- khai janapi
- termizi muhammad
- isa yusoff
- you.


Siapakah orang no.1 bg anda ?
- my bestfriend for 6 years and many years to come :)

Katakan sesuatu kepada orang no.2
- kau comel aku jeles :D

No.3 ada hubungan dengan siapa ?
-apa nama girlfriend mizi eh, ouh! izzaty. haha. aku x kenal harap maaf.

Bagaimana pula orang no.4 ?
- budak tuh tak tentu so currently dia single kot.

Kata kata cinta untuk orang no.5
- i love you, whoever you are :D

Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda.
- dia sangat comel
- dia ada lesung pipit and the dimple sangat dalam ok? jeles.
- the way she write in her blog makes me ashamed of my own blog. lol
- dia pakai cermin mata
- lemah lembut


Gay or less ?
- happy or kurang? apa kejadahnya soklan ni tny? haha

Perasaan anda buat tag ini ?
- hahaha. takde perasaan